Proszę oczekiwać odpowiedzi e-mailowej z Numerem Zgłoszenia (NZ) w przeciągu DWÓCH DNI ROBOCZYCH.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji może zostać naliczona opłata - za diagnozę i koszty dostawy w obie strony (70zł brutto).
Uwaga! Kurier jest zamawiany tylko i wyłącznie do laptopów. Nie zamawiamy kuriera po odbiór sprzętu drobnego, typu klawiatura, mysz, itp. - te towary Klient wysyła samodzielnie do serwisu, po uprzednim uzyskaniu "numeru zgłoszenia".

A. Jak przygotować paczkę:

1. Przed zgłoszeniem sprzętu do serwisu, prosimy o archiwizację danych. Firma MARTECH nie ponosi odpowiedzialności za dane umieszczone na nośnikach.
2. Jeśli na komputerze założne jest hasło do BIOSu i do systemu operacyjnego - proszę KONIECZNIE je dołączyć do paczki. Jest ono niezbędne do przeprowadzenia testów sprzętu. Prosimy umieścić nadany numer zgłoszenia serwisowego NZ w widocznym miejscu na opakowaniu. Na paczkę koniecznie nakleić naklejkę typu "UWAGA SZKŁO!" oraz "NIE RZUCAĆ!"
3. Prosimy odesłac sprzęt z baterią i zasilaczem, w oryginalnym opakowaniu i z oryginalnymi profilami dystansowymi usztywniającymi komputer w kartonie, jako że MARTECH nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone w transporcie spowodowane nieprawidłowym zapakowaniem.
4. Jeśli nie jest dostępne oryginalne opakowanie, sprzęt powinien być zapakowany do kartonowego pudełka jak najbardziej zbliżonego do oryginalnego. Miękkie opakowania jak torby, czy koperty bąbelkowe nie chronią w sposób adekwatny sprzętu takiego jak notebooki i powodują poważne ryzyko powstania uszkodzeń w czasie transportu. Prosimy pamiętać o włożeniu sprzętu w folię lub piankę zabezpieczającą przed porysowaniem.

JEŻELI WYSYŁKA SPRZĘTU NASTĄPI W ZWYKŁYCH KOPERTACH, KOPERTACH BĄBELKOWYCH, SAMEJ FOLII - NAPRAWA BĘDZIE TRAKTOWANA JAKO POZAGWARANCYJNA, BEZ ODPOWIEDZIALNOŚCI MARTECH ZA USZKODZENIA W TRANSPORCIE!

5. Prosimy nie wysyłać osobno napędów optycznych, twardych dysków lub innych komponentów.
6. Prosimy nie wysyłać płyt, myszy, kluczy USB, toreb itp.
7. Do paczki należy dołączyć kopię dowodu zakupu sprzętu (faktura, paragon).
8. W przypadku, jeżeli dostarczony do serwisu sprzęt będzie niekompletny (np. brak dysku twardego) lub przyczyną usterki będzie zamontowany nieoryginalny komponent (np. bateria, dysk, pamięć), naprawa będzie traktowana jako pozagwarancyjna.
9.Proszę przed spakowaniem wyczyścić sprzęt z brudu (w przeciwnym przypadku serwis może naliczyć opłatę za czyszczenie sprzętu - w wysokości 50zł brutto).

B. Podjęcie przez kuriera paczki z uszkodzonym sprzętem:

Adres naszego serwisu: Serwis MARTECH GROUP SP. Z O.O., ul. Gen. Hallera 14D/14 15-814 Białystok, tel.728-042-947

1. Kurier przyjeżdża po paczkę najczęściej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu maila potwierdzającego otwarcie zgłoszenia. Kurier będzie miał ze sobą wydrukowany list przewozowy.
2. Po dostarczeniu Produktu do punktu serwisowego zostanie dokonana wstępna ekspertyza mająca na celu ustalenia wady Produktu i oceny, czy naprawa mieści się w zakresie naprawy gwarancyjnej lub czy Produkt lub część podlega wymianie w ramach gwarancji.
3. Po pozytywnym zakwalifikowaniu do naprawy gwarancyjnej, punkt serwisowy naprawi sprzęt ( standardowo do 14 dni roboczych ). W przeciwnym wypadku punkt serwisowy powiadomi Klienta o wydłużonym terminie realizacji naprawy.

C. Powrót sprzętu po naprawie:

1. Dla ochrony Państwa interesów prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki po odbiorze od kuriera, w celu weryfikacji czy odebrane urządzenie nie posiada uszkodzeń mechanicznych.
2. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt ze Wsparciem Technicznym pod numerem telefonu 728-042-947, a w przypadku uszkodzeń mechanicznych prosimy także o niezwłoczny kontakt z przewoźnikiem i sporządzenie raportu uszkodzenia, który pozwoli nam na szybkie i bezkosztowe załatwienie naprawy.


[MARTECH GROUP] Formularz zgłoszenia usterki

[ Informacje podstawowe ]



[ Adres odbioru paczki ]



[ Adres zwrotny do wysyłki - po naprawie ]





* Wysłając zgłoszenie do serwisu, akceptujesz wszystkie powyższe warunki