- Nowy





Sklep stacjonarny : Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 16.00
Sklep stacjonarny : Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 16.00
Jabra Biz 2400 II
Najważniejszą funkcją zestawu słuchawkowego dla centrum kontaktowego jest eliminacja odgłosów otoczenia z głośnego środowiska i zapewnienie, że klient wyraźnie usłyszy głos rozmówcy.
Biz 2400 II ma najlepszy mikrofon z funkcją redukcji szumów, który pomaga usuwać odgłosy z otoczenia, zapewniając lepszą obsługę klienta.Lepszy dźwięk
Jabra Biz 2400 II ma wytrzymałą konstrukcję dostosowaną do bardzo intensywnej eksploatacji w centrum kontaktowym, co oznacza rzadszą wymianę zestawów słuchawkowych i mniej czasu przestojów dla całego zespołu oraz niższe całkowite koszty posiadania.
Jeśli jesteś w głośnym otoczeniu, potrzebujesz świetnego dźwięku, aby usłyszeć głos klienta. Jeśli musisz skoncentrować się na pracy i być może lubisz słuchać muzyki z dźwiękiem HIFI. Jabra Biz 2400 II świetnie nadaje się do obydwóch celów.
Jabra Biz 2400 II ma bardzo lekką i dyskretną konstrukcję. Oznacza to mniejsze zmęczenie agentów i bardziej produktywne rozmowy.
Specyfikacja techniczna:
Mikrofon:
Zestaw zawiera:
Opis
Specyficzne kody