
keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
Sklep i serwis komputerowy. Ul. Gen. Hallera 14D/14 15-814 Białystok. Czynne: 8.00-16.00 (pn.-pt.)
Sklep i serwis komputerowy. Ul. Gen. Hallera 14D/14 15-814 Białystok. Czynne: 8.00-16.00 (pn.-pt.)
towar używany
Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji. Łącza IP, GSM, ISDN, POTS, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność.
Niewielkie rozmiary kryją w sobie wielkie możliwości – właściwości centrali są identyczne jak dla central o dużych pojemnościach adresowanych dla kilkuset abonentów. Teraz nawet małe i średnie firmy mogą z IPU-14 korzystać ze zunifikowanych usług – integracji z aplikacjami CRM, hotelowymi, pocztą elektroniczną i innymi. Dodatkowo centrala ma 4 wolne sloty pozwalają na rozbudowę o dodatkowe porty abonenckie lub linie. Centrala dostępna jest w wersji do montażu naściennego lub w obudowie 19″ typu RACK, zasilana jest standardowym zasilaczem.
Integracja
Centrala telefoniczna IPU-14 jako element systemu teleinformatycznego:Centrala telefoniczna IPU-14 – integracja z aplikacjami komputerowymi:(PhoneCTI / WebCTI / MobileCTI / XML / HOTELP / TAPI)
Najnowszej generacji Komunikator CTI Slican wspiera pracę zespołową i kooperację. Stanowi zestaw intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje rozbudowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu „wybierz i kliknij”.
Aplikację zaprojektowano z myślą o uniwersalności i symultanicznej dostępności z wielu urządzeń. Może być wdrażana bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami serii IPx Slican.
W zestaw najnowszej generacji Komunikatora CTI wchodzą:
Otwarte protokoły zastosowane w IP PBX serwerze IPU-14 pozwalają na integrację z programami klasy CRM, aplikacjami hotelowymi lub zewnętrznymi aplikacjami email. Połączenie telefonii z zewnętrznymi bazami danych pozwala na lepsze i pełniejsze wykorzystanie informacji związanych z obsługą klientów. Ułatwia codzienną komunikację, wspiera procesy sprzedażowe, usprawnia przepływ informacji.
Centrala telefoniczna IPU-14 z CRM:
Centrala telefoniczna IPU-14 z aplikacją hotelową:
TAPI – integracja centrali telefonicznej IPU-14 z MS Outlook:
Sieciowanie
Zalety sieciowania central telefonicznych IPU-14 w sieci IP:
Sieciowanie przez włączenie central telefonicznych IPU-14 do sieci LAN / WAN.
Centrala telefoniczna IPU-14 jako serwer aplikacji i protokołów
IP PBX serwer IPU-14 jako serwer protokołów CTIP, XML, HTTP, HOTELP, TAPI oraz EbdRECP umożliwia integrację z różnorodnymi aplikacjami innych producentów, gdzie wartością dodaną jest wdrożenie branżowego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych w sprzęt. Aplikacje firmowe Slican zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican. Narzędzia CTI Slican dostarczają kompleksowej komunikacji zwiększając wydajność biznesu i administracji w komunikacji wewnętrznej i poza siecią centrali.
Kontrola kosztów
Centrala telefoniczna IPU-14 zapewnia pełną kontrolę kosztów połączeń telefonicznych. Oferowane aplikacje i rozwiązania dostarczają informacji post jak i online o generowanych kosztach połączeń optymalizując wydatki ponoszone na łączność. Użytkownicy centrali mają do dyspozycji funkcjonalność LCR, aplikację Slican BillingMAN, i Komunikator CTI, których zastosowanie daje wymierne korzyści i oszczędności.
Organizacja pracy
CALL CENTERSkuteczne dotarcie do klienta, jego efektywna i profesjonalna obsługa a także łatwość kontaktu mają kluczowe znaczenie w strategii działalności nowoczesnej firmy. Dobra organizacja pracy to podstawa dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju firmy. Dla działów Call Center bardzo istotne jest zminimalizowanie czasu reakcji na połączenie przychodzące. Centrala telefoniczna IPU-14 jest doskonałym rozwiązaniem, które pozwoli również małym firmom na stworzenie działu Call Center.
Korzyści wynikające z zastosowania centrali IPU-14 w działach Call Center:
Dzięki integracji central telefonicznych IPU-14 z aplikacjami Call Center użytkownik zyskuje między innymi:
Korzyści z zastosowania central telefonicznych IPU-14 dla rozwiązań Call Center:
Infolinie INVENIOElastyczna przyjazna i pomocna nawigacja. Korzystanie z infolinii Slican INVENIO, powoduje, że klient nie musi odsłuchiwać długich zapowiedzi lub muzyki. INVENIO pozwala na szybkie połączenie z konkretnym działem lub numerem wewnętrznym.
Infolinie INVENIO umożliwiają nagrywanie komunikatów, informacji lub odtworzenie muzyki dla oczekujących na połączenie klientów. Może to być, np. informacja o aktualnej promocji w hotelu, menu w restauracji, ważny komunikat w urzędzie. W dziale sprzedaży infolinie INVENIO mogą być wykorzystane, np. do obsługi konkursów czy akcji promocyjnych. Dzięki INVENIO klienci mogą być obsługiwani w kilku językach. Wybór języka komunikatów może być dokonany już na początku rozmowy. Infolinie Slican umożliwiają wyróżnienie najważniejszych klientów, przydzielając im tzw. nr PIN VIP uprawniający do priorytowego połączenia telefonicznego z opiekunem klientów VIP. W centrali IPU-14 można utworzyć do 99 różnych infolinii oraz łączyć je ze sobą tworząc rozbudowane systemy automatycznych zapowiedzi.
Przykładowe zastosowanie infolinii INVENIO w centrali telefonicznej IPU-14:
Najnowsze infolinie API – pozwalają zintegrować informacje przesyłane do centrali Slican IPU-14 z danymi z zewnętrznej bazy danych. Dla sprawnej organizacji pracy wystarczy centrala Slican IPU-14 oraz baza danych klientów firmy. Niezawodna integracja pozwoli firmie na sprawną obsługę klientów na najwyższym poziomie. Połączenia, które powinny trafić do oddziałów terenowych będą odrzucane.
Przykład zastosowania infolinii API w firmie doradczej:
Slican RecordMANZarówno w małej, średniej i dużej firmie, jakość obsługi klienta jest bardzo ważna. Wiele firm i instytucji wymaga nowoczesnych rozwiązań umożliwiających nagrywanie oraz zarządzanie nagranymi rozmowami telefonicznymi. Slican RecordMAN jest pakietem aplikacji służących do współpracy z systemem wbudowanego nagrywania rozmów Embedded Recording.
RecordMAN składa się z dwóch aplikacji:
RecordMAN
Telekonferencje
Korzystanie z telekonferencji oferowanych w centralach IPU-14 pozwala na jeszcze lepszą organizację pracy. Pracownicy nie muszą być odrywani od swoich obowiązków wyjeżdżając w kilkudniowe delegacje. Po zakończeniu telekonferencji wracają do pracy i swoich klientów. Telekonferencje Slican są tanim i optymalnym rozwiązaniem dla firm.Centrala IPU-14 umożliwia korzystanie z telekonferencji zarówno dla abonentów centrali firmowej, jak i numerów zewnętrznych w tym GSM i IP. Telekonferencje ułatwiają zarządzanie, przepływ informacji przez co optymalizują organizację pracy. Dostępne są rozwiązania konferencyjne dla 12 uczestników oraz możliwość prowadzenia nawet do 4 konferencji jednocześnie.
Telekonferencje zorganizujesz:
Telekonferencje Slican dostępne są też w trzech wersjach:
GRUPY KONFERENCYJNE – optymalne rozwiązanie telekonferencyjne dla abonentów, organizujących regularne konferencje, odbywające się w stałym składzie, modyfikowany w niewielkim stopniu.
POKOJE KONFERENCYJNE – rozwiązanie dla rozproszonych organizacji, które mają potrzebę aranżacji telekonferencji ad hoc, a lista uczestników telekonferencji jest zmienna.
KONFERENCJE PRYWATNE – dostępne są dla każdego użytkownika telefonu systemowego Slican (z wyjątkiem CTS-102.HT). Inicjator telekonferencji prywatnej staje się jednocześnie jej managerem, może zaprosić do konferencji abonentów sieci wewnętrznej jak i zewnętrznej – w tym abonentów IP lub GSM.
Specyficzne kody